Vrácení a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- V souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku má Zákazník právo od Smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí Zboží a to i od jednotlivé položky Zboží.
- Spolu s vráceným zbožím nám zašlete kopii původní faktury a zákaldní informace k vrácení zboží (jak si přejete vrátit peníze, kontaktní informace).
- Zákazník vrací Zboží úplné a v nepoškozeném stavu. Při odstoupení od Smlouvy a následném vrácení Zboží Zákazník odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než jak je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, týká-li se Zboží, které bylo dodáno v uzavřeném obalu, které Zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
- Jsou dvě možnosti vrácení zásilky
- A) Pošlete balíček jako obyčejnou zásilku bez dobírky na adresu skladu: Biogena.cz (AG Foods), Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.
- B) Donesete balíček na pobočku Zásilkovna. Když nahlásíte naše ID 98855077, zásilkovna balík přijme a zdarma vrátí na naši adresu.
REKLAMACE ZBOŽÍ
- Na naše zboží poskytujeme standardní záruční dobu. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni.
- V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:
- Přiložte průvodní dopis. V průvodním dopisu napište zákaldní identifikační údaje (číslo faktury, nebo objednávky, kontakt, reklamované zboží, preferovaný způsob vyřízení, bankovní spojení pro případné vrácení peněz) a důkladně popište důvod reklamace zboží. Zákazníkovi se doporučuje předané Zboží z Objednávky neprodleně po jeho převzetí zkontrolovat a zboží reklamovat bezodkladně po zjištění důvodu k reklamaci.
- Průvodní dopis a kopii původní faktury jako obyčejnou zásilku bez dobírky na adresu skladu: Biogena.cz (AG Foods), Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.
REKLAMACE PŘEPRAVNÍCH SLUŽEB
Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce.
Při přebírání zásilky si zkontrolujte, zda zásilka není:
- mechanicky poškozena,
- promáčena,
- otevřena a příp. i znovu zalepena.
Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol ještě před převzetím zásilky. Následně nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.
Pokud na poškození přijdete až po otevření zásilky, vše zdokumentujte (nafoťte). Následně nám na email zašlete fotky, popis reklamace a důležité údaje pro vyřízení reklamace (kontakt, číslo objednávky/faktury, reklamované produkty, preferovaný způsob vyřízení reklamace, bankovní spojení pro případné vrácení peněz).
SOUVISEJÍCÍ USTANOVENÍ
Pokud potřebujete pomoc, nebo konzultovat svoji reklamaci, volejte +420 566 503 098
V případě reklamace/vrácení části nebo celé objednávky bude Zákazníkovi vystaven opravný daňový doklad, dle zákonu č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, § 73.
Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv z vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění. Neoznámí-li Zákazník vadu Zboží včas, pozbývá právo odstoupit od Smlouvy.